Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

«Σάρωσε» στις κοινοτικές εκλογές ο Δημήτρης Κολλημένος


Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η καταμέτρηση της σταυροδοσίας στις κοινοτικές εκλογές του Δήμου Καρπενησίου. Ο συντάκτης του «Evrytania Sport» Δημήτρης Κολλημένος εκλέχθηκε στο νέο 7μελες συμβούλιο. 
Ο συνδυασμός Ανεξάρτητη Ομάδα τοπικής Κοινότητας Καρπενησίου κατέλαβε την πρώτη θέση των κοινοτικών εκλογών του Δήμου Καρπενησίου εκλέγοντας 3 συμβούλους. Ο Δημήτρης Κολλημένος ήρθε στην 2η θέση παίρνοντας 335 σταυρούς.
Η συντακτική ομάδα της σελίδας μας τον συγχαίρει για την επιτυχία του και του εύχεται καλή δύναμη και καλό κουράγιο στα νέα του καθήκοντα στην τοπική αυτοδιοίκηση.

Αναλυτικά το μήνυμα του Δημήτρη Κολλημένου: 
Ενα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσοι με τίμησαν με τη ψήφο τους!! Στην πρώτη μου "απόπειρα" σε εκλογές(Κοινοτικές) με αναδείξατε δεύτερο(Στις καρδιες σας ακόμη πιο πάνω) με τη δύναμη της ψήφου σας σε έναν μεγάλο Δήμο(6.200 εγγεγραμμένων ατόμων) με σαρωτικό για τα δεδομενα ποσοστό(335 σταυροί), όπως επιλέξατε πρώτο και τον συνδυασμό μας(Ανεξαρτητη Ομάδα Τοπικής Κοινότητας Καρπενησίου) με τα υπέροχα άτομα-συνεργάτες μου. Η επιτυχία είναι ακόμη μεγαλύτερη, όταν βρίσκομαι κοντά σε σταυρούς με ανθρώπους, που έχουν τη δικιά τους πορεία, προσφορά και πείρα στον χώρο. Ένα ακόμη μεγάλο ευχαριστώ και στους συμπολίτες μου, που δεν με ψηφισαν. Θα είμαι δίπλα σε αυτούς, όχι για να με τιμήσουν στις επόμενες, αλλά διότι πρέπει δυο φορές περισσότερο!. Συγχαρητήρια και στους άλλους δυο συνδυασμούς, με τους οποίους θα συνεργαστούμε στο 7μελες συμβούλιο για το καλό του Καρπενησίου, των Γοριανάδων, της Καλλιθέας. Δεν υποσχομαι πολλά, υπόσχομαι όμως ότι θα είμαι δίπλα στον πολίτη και στην καθημεριοτητα του. Οσοι συμμετέχουμε στα κοινα είμαστε για να δίνουμε, όχι για να πάρουμε(ΝΟΜΟΣ). Δηλώνω δημόσια, έντιμα και ΕΥΘΑΡΣΩΣ πως ήμουν, είμαι και θα είμαι ανεξάρτητος, χωρίς κομματικούς "μηχανισμούς" και καθοδήγηση για το καλο της πόλης μου.
Δεν το κρύβω πως αποφασισα να συμμετάσχω, για να προσπαθησω να βοηθήσω τον τόπο και ειδικά τη ΝΕΟΛΑΙΑ μας(Τη δύναμη μου), που δυστυχώς κακά τα ψέματα σήμερα "φυτοζωεί". Εσείς θα με κρίνετε στην πορεία, όμως με κρίνατε και χτες. Είναι μεγάλη μου τιμή που είμαι ο νεαρότερος εκλεγμένος(28 ετών) στο Καρπενήσι αυτήν τη στιγμή. Το τηλέφωνο μου θα είναι ανοιχτό για οτιδήποτε θελήσετε ανα πασα ώρα. Εγω σας χρειαζομουν χτες, πλέον με χρειαζεστε εσεις.!!
Ο φίλος Δημήτρης σας και όχι ο νέος σύμβουλος της κοινότητας Δημήτρης Κολλημένος.
 Υ.Σ.: Στο συμβούλιο ειστε εσεις, όχι εγώ!