Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Kωνσταντίνος Ζαχαράκης: «Να μεταφερθούν τα ιδανικά και οι αξίες του αθλητισμού στα παιδιά από καταξιωμένους αθλητές»


Ο Καρπενησιώτης επιχειρηματίας και άλλοτε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής Κωνσταντίνος Ζαχαράκης μίλησε στον Sport 24 Radio και την εκπομπή του Γιώργου Οικονόμου, με αφορμή την παρουσία του Δημήτρη Διαμαντίδη στο Καρπενήσι.
Ο «3D» βρέθηκε στην πόλη μας, μετά από πρόσκληση του κ. Ζαχαράκη και του Μητροπολίτη Καρπενησίου κ.κ. Γεωργίου, μιλώντας στα νέα παιδιά και δίνοντας συμβουλές ζωής. Παράλληλα μίλησε για το καινούργιο εγχείρημα, έχοντας ως στόχοι μεγάλοι και καταξιωμένοι αθλητές να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στα νέα παιδιά, που αποτελούν το μέλλον του αθλητισμού και της κοινωνίας γενικότερα.
Η συνέντευξη είχε ως εξής: «Είναι μια ιδέα, που είχα πάρα πολύ καιρό στο μυαλό μου, να έρθουν στην πόλη μας ξένοι και Έλληνες αθλητές, που έχουν διαπρέψει στο είδος τους και να μεταφέρουν στα παιδιά που ασχολούνται με τον αθλητισμό είτε σκέφτονται να ασχοληθούν με αυτόν τις αξίες, το ήθος, όχι μόνο στον τομέα του αθλητισμού, αλλά και γενικότερα στη ζωή. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Διαμαντίδη, που με χαρά δέχτηκε την πρόσκληση μου να έρθει στο Καρπενήσι, στον τόπο μου, που έχω μεγαλώσει, που ζω και μεγαλώνει το παιδί μου. Είναι πάρα πολύ τιμητικό ένας αθλητής σαν τον κ. Διαμαντίδη, που έχει διαπρέψει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό να αφουγκραστεί την ιδέα μου και συμμετείχε στην πραγματοποίηση αυτής της καταπληκτικής ιδέας. Συνομίλησε με παιδιά και τους νέους αθλητές του Καρπενησίου και τους χάρισε ξεχωριστές στιγμές από την καριέρα του και την εμπειρία του. Δέχτηκε δεκάδες ερωτήσεις για τη ζωή, τα βιώματα του, τον αθλητισμό για την καριέρα του, τις οποίες απάντησε. Οι πιο σημαντικές συμβουλές που έδωσε και έμειναν και στο κοινό και σε εμένα ήταν ότι τα παιδιά δεν θα πρέπει να αμελήσουν τις σπουδές, τα μαθήματα τους, αλλά να τις συνδυάζουν με το αγαπημένο τους άθλημα. Η δεύτερη συμβουλή είναι να συγχωρούν και να αγαπούν τους συμπαίχτες τους, κάτι το οποίο αφορά και γενικότερα τη ζωή τους. Δείχνει και το μεγαλείο της ψυχής του. Ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Καρπενησίου κ.κ. Γεώργιος από την πρώτη στιγμή που του ανέφερα ότι σκέφτομαι να πραγματοποιήσω τη συγκεκριμένη δράση στήριξε και αγκάλιασε αυτήν την πρωτοβουλία, για αυτό και την υλοποιήσαμε μαζί. Αυτό είναι πάρα πολύ τιμητικό για εμένα. Νοιώθω την ανάγκη να τον ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου. Ο Μητροπολίτης μας είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια στην πόλη μας. Είναι πολύ δραστήριος και ανοιχτός άνθρωπος σε όλον τον κόσμο. Από την πρώτη στιγμή που ήρθε στο Καρπενήσι είχε πολλή όρεξη και αγάπη, για να συνεισφέρει σε αυτόν τον τόπο, όπως το έδειξε μέσα από τη συνεργασία μας. Είμαι πολύ χαρούμενος και ως πατέρας είδα στα μάτια των παιδιών να ζουν και να λαμβάνουν μέρος σε μια πρωτόγνωρη εμπειρία, που είχαν μπροστά τους έναν τεράστιο αθλητή, όχι να παίζει μπάσκετ στο παρκέ, αλλά να συνομιλεί μαζί με τους με αμεσότητα και οικειότητα. Με ενθουσιασμό συμμετείχαν στην πόλη μας και αθλητικοί σύλλογοι, που προάγουν τον αθλητισμό στο Καρπενήσι. Ήταν μια γιορτή του αθλητισμού με το μέλλον του τόπου μας. Ασχολούμαι πάρα πολλά χρόνια με τον αθλητισμό. Ξεκίνησα από την εφηβική μου ηλικία ως ποδοσφαιριστής, έπαιξα στην ΠΑΕ Αχαρναΐκός και στην ΠΑΕ Διαγόρας Ρόδου.  Κάποια στιγμή έχω κάνει και ένα από τα μεγαλύτερα τουρνουά, που έχουν γίνει στο Καρπενήσι. Επειδή ο ίδιος έχω μεγαλώσει μέσα στον αθλητισμό και έχω αποκομίσει όλα τα θετικά και τα οφέλη που προσφέρει θέλω η νέα γενιά να γνωρίσει και να έρθει κοντά σε αυτόν. Με τη σειρά της να γίνει αποδέκτης όλων των θετικών πραγμάτων που προσφέρει στον άνθρωπο γενικότερα. Ήθελα το όλο μου εγχείρημα να ξεκινήσει από τον τόπο μου, το Καρπενήσι. Ο στόχος μου είναι την εμπειρία που βίωσαν τα παιδιά, οι μικροί αθλητές του Καρπενησίου να τις βιώσουν παιδιά και άλλων πόλεων της χώρας, που μπορώ να το πραγματοποιήσω. Ήδη βρίσκομαι σε προετοιμασία για τη δεύτερη δράση, που δεν είναι ακόμη ανακοινώσιμη. Ο στόχος παραμένει κοινός σε όλες τις δράσεις. Μεγάλοι και καταξιωμένοι αθλητές να μεταλαμπαδεύσουν τα ιδανικά και τις αξίες του αθλητισμού στα παιδιά που αποτελούν άλλωστε και το μέλλον της χώρας μας.»