Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Κώστας Ρούσσης: «Ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα της Ευρυτανίας»


Ο πρώτος σκόρερ της Α΄ ΕΠΣ Ευρυτανίας Κώστας Ρούσσης παραχώρησε συνέντευξη στην Λαμιώτισσα δημοσιογράφο Παναγιώτα Καρανίκα, μιλώντας μεταξύ άλλων για τις μέχρι τώρα εμπειρίες του στο πρωτάθλημα της Α΄ ΕΠΣ Ευρυτανίας.

Η συνέντευξη είναι η ακόλουθη:

Κώστα να σε καλωσορίσουμε στην σελίδα μας. Θα θέλαμε να μας σχολιάσεις τις πρώτες σου εντυπώσεις από τα γήπεδα της Ευρυτανίας.
«Δεν περίμενα να είναι αρκετά δύσκολο το πρωτάθλημα. Το νόμιζα πως ήταν πιο εύκολο. Γιατί μπορεί να είναι επτά ομάδες αλλά οι τέσσερις είναι πάρα πολύ δυνατές ομάδες και είναι ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα.»

Έχει ήδη ολοκληρωθεί ο 1ος γύρος του πρωταθλήματος με τον Αίολο. Λόγο των κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο Καρπενήσι το τελευταίο διάστημα δεν αφήνουν να συνεχιστεί το πρωτάθλημα. Πιστεύεις ότι αυτή η διακοπή κάνει κακό στην ομάδα;
«Σίγουρα κάνει κακό στην ομάδα μου και νομίζω σε όλες τις ομάδες της Ευρυτανίας. Γιατί η αποχή είναι πολύ μεγάλη και όλες οι ομάδες θα είναι πολύ δύσκολο να βρουν ξανά ρυθμό.»

Στο ντεμπούτο σου με την ομάδα του Αίολου πέτυχες πέντε γκολ. Πώς ένιωσες γι αυτό; Το περίμενες;
« Πάντα νιώθω όμορφα όταν σκοράρω. Σε όλες της ομάδες χαίρομαι όταν σκοράρω, αλλά με τον Αίολο χάρηκα πιο πολύ γιατί ήταν το ντεμπούτο μου και έβαλα γκολ. Γι αυτό το λόγο με πήρανε και τους το απέδειξα από την 1η αγωνιστική.»

Έχεις σχεδόν τέσσερις μήνες στην ομάδα και είσαι ήδη ο 1ος σκόρερ του πρωταθλήματος ποιες είναι οι εντυπώσεις σου γι αυτό;
«Σίγουρα είναι πολύ όμορφο να είσαι 1ος σκόρερ σε έναν καινούργιο νομό. Σε αυτό παίζουνε ρόλο και οι συμπαίκτες μου γιατί χωρίς αυτούς δεν μπορώ να κάνω τίποτα μόνος μου.»

Ποιοι είναι οι φετινοί στόχοι του Αίολου;
«Ο πρώτος στόχος της ομάδας είναι να βγει στην  Γ’ εθνική και ο δεύτερος στόχος είναι άμα μπορέσουμε να κατακτήσουμε και το κύπελλο.»

Για την συγχώνευση της Ένωσης με την ομάδα του ΑΠΟΚ Βελουχίου
« Σίγουρα για να κάνουν την συγχώνευση μεταξύ τους είχανε τους λόγους τους και οι δύο πλευρές. Πιστεύω πως την συγχώνευση την έκαναν για να δυναμώσουνε σαν ομάδα πάρα πολύ και να διεκδικήσουν και αυτοί το πρωτάθλημα.»

Για το κλίμα που βρήκες στον Αίολο;
«Προς το παρόν το κλίμα είναι εξαιρετικό και η διοίκηση είναι κοντά στην ομάδα και οι συμπαίκτες μου είναι εξαιρετικά παιδιά, με έχουνε βοηθήσει πάρα πολύ στο δικό τους πρωτάθλημα όσο γίνεται καλύτερα.»

Έχεις παίξει σε αρκετές ομάδες ποιον συμπαίκτη ή αντίπαλο έχεις ξεχωρίσει;
«Πιστεύω συμπαίκτη μου με τον Νίκο Λέντα είχαμε κάνει εξαιρετικό δίδυμο στη Μαλεσίνα  όπου ο ένας βοηθούσε τον άλλο πάρα πολύ. Όπως με βοήθησαν εξαιρετικά το ίδιο ο Δημήτρης Γκανάς και Δημήτρης Σέττος. Αντίπαλο δεν μπορώ να σου πω κάποιον συγκεκριμένο παίκτη γιατί ποτέ δεν με μαρκάρει κανένας.»

Ποια θεωρείς ότι είναι η στιγμή που έχει σημαδέψει την καριέρα σου και αν μπορούσες να γυρίσεις τον χρόνο πίσω τι θα ήθελες να αλλάξεις;
«Άμα γύρναγα πίσω το χρόνο μου δεν θα επέλεγα την Ελλάδα να παίξω ποδόσφαιρο. Θα επέλεγα κάποιο μέρος στο εξωτερικό γιατί πιστεύω ότι στο εξωτερικό δουλεύουνε διαφορετικά και ο καλός ο παίκτης δεν χάνεται ποτέ κάτι που δεν γίνεται στην Ελλάδα.»

Πως είναι η ζωή για τον Κώστα Ρούσση όταν δεν βρίσκεται στο γήπεδο;
« Η ζωή μου έχει αλλάξει πάρα πολύ όταν έφυγα από την Αθήνα. Έχω μπει σε μία άλλη νοοτροπία εδώ στο χωριό μου πιο ήσυχη και πιο ήρεμη. ‘Όποτε έχω χρόνο μου αρέσει να κάνω ταξίδια.»

Υπάρχει κάποιο χόμπι που σε χαλαρώνει όταν δεν είσαι στις προπονήσεις και στους αγώνες;
«Το χειμώνα δεν έχω κάποιο χόμπι αλλά το καλοκαίρι με χαλαρώνει που πηγαίνω για ψάρεμα. Με ηρεμεί η θάλασσα.»

Έχεις σκεφτεί την επόμενη μέρα όταν κάποτε κρεμάσεις τα παπούτσια σου;
«Όντως τα τελευταία δύο χρόνια το σκέφτομαι αρκετά το έχω συνέχεια στο μυαλό μου. Πιστεύω όταν σταματήσω το ποδόσφαιρο θα με έχει σακατέψει αισθηματικά. Γιατί μεγάλωσα μέσα στο γήπεδο.»

Ένα μήνυμα για τον κόσμο της ομάδας;
«Το μήνυμα που θέλω να στείλω είναι ότι εμείς θα παλεύουμε όλα τα παιχνίδια για να κατακτήσουμε τους δύο τίτλους που θέλουμε πολύ σαν ομάδα.»

Συνέντευξη: Παναγιώτα Καρανίκα