Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Θωμάς Ξαγάρας: «Όνειρο ζωής για μένα η δημιουργία του Fight Club, θα κάνω πάρα πολλά για το Kick Boxing»

Ο Θωμάς Ξαγάρας δάσκαλος του kick boxing έχει κάνει ένα νέο ξεκίνημα εδώ και λίγους μήνες στην πόλη μας με την δημιουργία του Fight Club Karpenissi(Εν Ελληνιστί Αθλητικός και Μαχητικός Σύλλογος Καρπενησίου). Ο κ. Ξαγάρας παραχώρησε συνέντευξη στην σελίδα μας. Χαρακτηρίζει ως όνειρο ζωής της δημιουργία της σχολής και μας μιλά για την πορεία του στον χώρο. Στήριγμα του είναι ο καταξιωμένος ομοσπονδιακός τεχνικός Ιωάννης Θεοφάνους, ο οποίος είναι και ο δάσκαλος του. Οι αθλητές του Καρπενησιώτικου συλλόγου όπως μας λέει ανεβαίνουν επίπεδο συνεχώς μέσω της καθημερινής δουλειάς. Ο 30χρονος επισημαίνει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στο ξεκίνημα του, ενώ ιδιαίτερη δύναμη του δίνει η αγάπη του κόσμου. Στόχος του είναι να συμμετάσχουν οι αθλητές του σε όσους περισσότερους αγώνες διεξάγονται, ενώ μας αποκαλύπτει πως έχει στο μυαλό του την επιστροφή του στα ρίνγκ. Είναι σίγουρος ότι στο μέλλον θα δούμε πολλά πράγματα από τους kick boxers του, που μπορούν να φτάσουν αρκετά ψηλά.

O Θωμάς Ξαγάρας είναι γεννημένος στις 16 Ιουνίου του 1986 και διατέλεσε αθλητής του Kick Boxing με παρουσίες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ιταλίας, σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα και σε διασυλλογικά Πρωταθλήματα . Η πρώτη του ενασχόληση με το άθλημα ήρθε το 2006 στην Λαμία, ενώ 4 χρόνια μετά μετακινήθηκε στην Αθήνα, όπου υπήρξε μαθητής του κ. Θεοφάνους. Από τις αρχές του 2016 λειτουργεί το Fight Club Karpenissi.

Η συνέντευξη έχει ως εξής:

Evrytania Sport: Κύριε Ξαγάρα να σας καλωσορίσουμε στο site μας. Μιλήσετε μας αρχικά για την δημιουργία του Fight Club Karpenissi.
Θωμάς Ξαγάρας: «Εγώ ευχαριστώ πάρα πολύ. Η δημιουργία του Fight Club ήταν ένα όνειρο ζωής για μένα. Εδώ και πολλά χρόνια ο στόχος μου ήταν να ανοίξω μια σχολή. Πάντα μου άρεσαν οι πολεμικές τέχνες. Από πάρα πολύ μικρός έβλεπα συνέχεια ταινίες Ρόκυ και άλλα με μαχητικά αθλήματα , αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε κάτι τέτοιο εδώ στο Καρπενήσι, ώστε να μπορέσω να ασχοληθώ με τις πολεμικές τέχνες. Έτσι λίγο καθυστερημένα βέβαια ξεκίνησα να κάνω kick boxing στην Λαμία 4 χρόνια από τα 20 μέχρι τα 24 μου. Μετά άλλαξα σχολή και πήγα στην Αθήνα στον ομοσπονδιακό προπονητή, ο οποίος αυτήν την στιγμή είναι και ο δάσκαλος μου, ο Ιωάννης Θεοφάνους.»

Evrytania Sport: Η πορεία σας σαν αθλητής που μας αναφέρατε και πιο πριν ποια ακριβώς είναι;
Θωμάς Ξαγάρας: «Ξεκίνησα όπως σας είπα και πριν τις προπονήσεις μου, μου άρεσε πάρα πολύ το αγωνιστικό κομμάτι. Ήθελα πάρα πολύ κάποια στιγμή να παίξω αγώνες, πάντα ήθελα να ανεβώ σε ένα ρινγκ, όπως έβλεπα συνέχεια τους αγώνες των αθλητών είτε στο YouTube είτε στην τηλεόραση. Βέβαια δεν έφτασα ποτέ σε επαγγελματικό επίπεδο και να φτάσω να παίζω τόσο ψηλά, γιατί δεν είχα τον δάσκαλο μου. Δεν είχα τους προπονητές και τους αρμόδιους συναθλητές μου, ώστε να κάνω την προπόνηση που θα έπρεπε, για να φτάσω ψηλά. Παρόλα αυτά έχω παίξει τους αγώνες μου με την βοήθεια του ομοσπονδιακού προπονητή, του δασκάλου μου του κ. Θεοφάνους, που με στήριξε πάρα πολύ και με ανέβασε. Έχω παίξει σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Ιταλία και σε Διασυλλογικά Πρωταθλήματα στην Αθήνα.»

Evrytania Sport: Την δεδομένη στιγμή από τι τμήματα απαρτίζεται η σχολή σας;
Θωμάς Ξαγάρας: «Το Fight Club ξεκίνησε εδώ και 5 μήνες, που ιδρύθηκε ο σύλλογος. Πιστεύω πως θα είναι κάτι πρωτόγνωρο για το Καρπενήσι, διότι θα δείξουμε τι είναι το kick boxing. Έχει πολλά τμήματα,  ώστε ο κάθε αθλητής να ανεβαίνει επίπεδο-επίπεδο και να φτάσει εκεί που πρέπει. Οι προπονήσεις γίνονται καθημερινά. Δουλεύουμε όπως όλες οι επαγγελματικές σχολές και συνεχίζουμε. Ακόμη είμαστε στην αρχή.»

Evrytania Sport: Ποιοι είναι στόχοι του Αθλητικού και Μαχητικού Συλλόγου Καρπενησίου;
Θωμάς Ξαγάρας: «Οι στόχοι της σχολής είναι να φτιάξει αθλητές, να ανεβούν σε πολύ υψηλό επίπεδο, ακόμη και σε επαγγελματικό. Να κατεβαίνουμε σε όλους τους αγώνες, σε Πανελλήνια Πρωταθλήματα, σε ερασιτεχνικά πρωταθλήματα, ακόμη και σε επαγγελματικό επίπεδο. Έχω κάποιους μαθητές που έχουν θέληση, είναι ταλέντα και μπορούν να φτάσουν πολύ ψηλά. Είμαι σίγουρος πως θα δείτε πολλά από τον σύλλογο μας»

Evrytania Sport: Έχετε παρατηρήσει πρόοδο στην πορεία των αθλητών σας;
Θωμάς Ξαγάρας: «Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη πρόοδος των αθλητών, γιατί δουλεύουμε σωστά. Κάνουμε αυτά που πρέπει να κάνουμε, για να μάθει κάποιος ένα τέλειο kick boxing. Δουλεύουμε σε έντονους ρυθμούς, ανεβαίνουν μέρα με την ημέρα  τα παιδιά και αυτό με χαροποιεί . Είναι πολύ γρήγορη η άνοδος τους και θα φτάσουν σε υψηλό επίπεδο, εάν συνεχίσουν έτσι. Βέβαια είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα, διότι η κρίση της Ελλάδας, μας έχει ρίξει, αλλά συνεχίζουμε δεν πτοούμαστε.»

Evrytania Sport: Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τον ομοσπονδιακό τεχνικό Ιωάννη Θεοφάνους.
Θωμάς Ξαγάρας: «Η συνεργασία μου είναι μόνο με τον κ. Θεοφάνους, τον ομοσπονδιακό τεχνικό του kick boxing. Είναι από τους πιο αναγνωρισμένους στον χώρο. Για μένα είναι ο καλύτερος δάσκαλος στο kick boxing με τους πιο καταξιωμένους αθλητές. Όπως θα δείτε και εσείς σε όλες της διοργανώνεις είναι το Fight Club μέσα με τους περισσότερους αθλητές. Ο δάσκαλος μου με έχει βοηθήσει πάρα πολύ, εκεί ξεκίνησα, εκεί έμαθα τι είναι το kick boxing. Είναι δίπλα μου πάντα σε όλα, με βοηθάει, μαζί του είμαι, ότι πει θα κάνω.»

Evrytania Sport: Υπήρξαν και υπάρχουν δυσκολίες στο όλο εγχείρημα σας;
Θωμάς Ξαγάρας: «Υπήρξαν πάρα πολλές δυσκολίες, πολύ «κυνηγητό». Δυστυχώς υπάρχουν και οι κακοθελητές που δεν σε αφήνουν να κάνεις κάτι στον τόπο σου και γενικά παντού υπάρχει αυτό. Από την στιγμή που εγώ όμως ήμουν εντάξει και δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο, καθώς όταν θέλω να κάνω κάτι θα το κάνω. Αν νομίζουν κάποιοι ότι μπορούν να καταστρέψουν ή να με κλείσουν ή οτιδήποτε ας το κάνουν. Είμαι εδώ, δουλεύω όπως πρέπει να δουλέψω,  είμαι σωστός και ακόμη είναι η αρχή.»

Evrytania Sport: Ποια τα μηνύματα που παίρνετε από τον κόσμο για την δουλειά σας;
Θωμάς Ξαγάρας: «Ευτυχώς ακούω μόνο θετικά λόγια. Ακούω από όλον τον κόσμο του τόπου μου και όσους με ξέρουν και εκτός Ευρυτανίας και σαν άνθρωπο και στο kick boxing θετικά λόγια, τα καλύτερα. Όλος ο κόσμος είναι μαζί μου, διότι πιστεύω ότι και εγώ είμαι εντάξει απέναντι τους. Όλοι με βοηθάνε, όλοι θέλουν να με στηρίξουν, θέλουν να είναι δίπλα μου, εμπιστεύονται πάρα πολύ αυτό που κάνω (με σέβονται και τους σέβομαι) .»

Evrytania Sport: Ποιοι θα είναι οι επόμενοι σας αγώνες;
Θωμάς Ξαγάρας: «Τώρα βασικά είναι καλοκαίρι. Έχουν σταματήσει πολλές διοργανώσεις. Βαδίζουμε από τον Σεπτέμβριο, τον Αύγουστο θα κλείσει η σχολή. Εμείς θα δουλεύουμε εδώ, τώρα έχει ηρεμήσει λίγο η σχολή. Όσοι όμως είναι στο αγωνιστικό επίπεδο δουλεύουμε εντατικά καθημερινά, κάνουν προπονήσεις και περιμένουμε τους επόμενους αγώνες. Προς το παρόν πάνε όλα καλά. Στην πορεία θα δείτε πολλά πράγματα. Πιστεύω πως θα είναι σύντομα. Μου έχει λείψει και το δικό μου κομμάτι το αγωνιστικό και μακάρι να προσπαθήσω πάλι, διότι κατεβάζω τα παιδιά στους αγώνες, τους βλέπω να παίζουν και ζηλεύω με την καλή έννοια. Μακάρι να προσπαθήσω να κάνω τις προπονήσεις μου και να ανέβω πάλι σε αγωνιστικό επίπεδο και να αρχίσω τους αγώνες μου, γιατί έχω χρόνο μπροστά μου. Μικρός είμαι ακόμη, μπορώ να δουλέψω, γιατί θέλω και εγώ να παίζω αγώνες, όπως οι αθλητές μου.»

Evrytania Sport: Σας ευχαριστούμε για την συζήτηση και κάντε τον επίλογο όπως θέλετε
Θωμάς Ξαγάρας: «Εγώ ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό που κάνετε και πιστεύω θα τα λέμε συχνά, γιατί θα γίνουν συνέχεια events, αγώνες. Θα κάνω πάρα πολλά για το kick boxing, γιατί πιστεύω σε αυτό και βλέπω και παιδιά που έχουν θέληση να είναι δίπλα μου. Αυτό σε κάνει να προχωράς. Θα συνεχίσουμε πολύ δυναμικά.»





Συνέντευξη: Δημήτρης Κολλημένος