Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

«Κρέμασε» τα γάντια του ο Δημήτρης Μητρογιάννης


Την απόφαση να σταματήσει το ποδόσφαιρο πήρε ο 37χρονος Δημήτρης Μητρογιάννης, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης της Boca Sport, η οποία διεξάγει τα δυο τελευταία χρόνια τουρνουά ακαδημιών στο Καρπενήσι.
Ο Αθηναίος πρώην κίπερ ανέλαβε πόστο τεχνικού διευθυντή στον Αήττητο Σπατών, ο οποίος θα προπονηθεί στην πόλη μας(7-14 Αυγούστου).
Ο Μητρογιάννης ενημέρωσε τους φίλους του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης για το τέλος της καριέρα του με την εξής ανάρτηση: «
Μετά από 30 χρόνια ποδοσφαιρικής καριέρας ήρθε η ώρα να κρεμάσω τα γάντια μου . Η στεναχώρια είναι μεγάλη για όσους δεν το έχουν ζήσει αυτό το συναίσθημα δεν μπορούν να το καταλάβουν , τρεις ομάδες είναι αυτές που θα έχω πάντα στην καρδιά μου , για μένα πρώτη είναι ο ΑΘΗΝΑΙΚΟΣ που από 7 χρόνων ξεκίνησα τα πρώτα ποδοσφαιρικά μου βήματα . Μετά ανδρώθηκα στην τότε ΠΑΕ το 1998 στην Α΄ Εθνική , μετά από χρόνια ήταν η μεγάλη ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ που έπαιξα 3 χρόνια στα δύσκολα χρόνια της ομάδας . Εκεί μου είπε ο συγχωρεμένος ο Μπαταγιαννης (έλα στην ομάδα και ας είναι Δ΄ Εθνική εδώ θα σε θυμηθεί η μάνα σου πάλι ) . Μεγάλη ατάκα από έναν μεγάλο παράγοντα . Όντως εκεί πιστεύω ότι αγαπήθηκα και την αγάπησα την ομάδα αυτή . Τέλος ήταν ο ΒΥΖΑΣ που ήμουν στην ιστορία όπου ανεβάσαμε την ομάδα στην Β από την Γ και την επόμενη την κρατήσαμε στην Β εθνική με νύχια και με δόντια . 
Από εκεί και πέρα θέλω να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές μου και σε αυτούς που δεν με γούσταραν και σε αυτούς που με γούσταραν , ποτέ δεν τους δημιούργησα πρόβλημα . Στους συμπαίκτες μου όλους και σε όλους τους παράγοντες . 
Οι ομάδες που αγωνιστικά ήταν ( ΠΑΕ Αθηναϊκός , Κηφισιά , Γλυκά Νερά , ΠΑΕ Κέρκυρα , Λεωνίδιο , ΠΑΕ ΟΦ Ιεράπετρας , Προοδευτική , 
ΠΑΕ Ασπροπυργος , ΠΑΕ Βυζας , ΠΑΕ Κασσιόπη , Αιγάλεω , Περαμαικος , ΠΑΕ Γλυφάδα , Θύελλα Αγίου Δημήτριου , Ηλιούπολη , Αήττητος Σπατών) 
Και η τελευταία ομάδα που θα καταθέσω το δελτίο μου φέτος θα είναι ο ΑΘΗΝΑΙΚΟΣ .»