Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Η έγγραφη απολογία του Νίκου Νικολάου προς την ΕΠΣΕ


Σας παραθέτουμε την έγγραφη απολογία του ποδοσφαιριστή του Αιόλου Νίκου Νικολάου προς την επιτροπή πρωταθλήματος της ΕΠΣ Ευρυτανίας για τις δηλώσεις του ύστερα από το ματς-«τελικό» με τον ΑΠΟΚ. Συγκεκριμένα είναι η ακόλουθη:
«Οι δηλώσεις μου έγιναν έπειτα από έναν πολύ δύσκολο και απαιτητικό αγώνα στον οποίο κρίνονταν οι κόποι μιας ολόκληρης χρονιάς. Όποιος από εσάς έχει παίξει μπάλα γνωρίζει καλά τους ανεβασμένους σφυγμούς που έχει καθώς και την ένταση που βιώνει ένας ποδοσφαιριστής αυτές τις στιγμές. Η ώρα εκείνη ήταν το αποκορύφωμα μιας μεγάλης προσπάθειας που ξεκίνησε από τον Αύγουστο με όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής που όχι μόνο αφιερώνει αμέτρητες ώρες από τον ελεύθερο του χρόνο αλλά αναγκάζεται πολλές φορές να παραμελεί και την βιοποριστική του εργασία για να υπάρχει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο στην Ευρυτανία. Ήθελα απλά να εκφράσω την πικρία, την απογοήτευση και εάν θέλετε το παράπονο μου για την άδικη, όπως θεωρώ τιμωρία μου κατά την διάρκεια της κανονικής αγωνιστικής περιόδου. Δεν κλήθηκα σε απολογία για να εκφράσω και εγώ την δική μου άποψη για τα γεγονότα. Δεν τιμωρήθηκε κανένας από τους αντιπάλους παίχτες που με εξύβρισαν χυδαία και με προπηλάκισαν. Εάν είχε εκδικαστεί η ένσταση μου κανονικά θεωρώ ότι η ποινή θα είχε εκπέσει. Αντίθετα εξαναγκάστηκα να απουσιάζω από έναν σημαντικό αγώνα που παραλίγο να έκρινε ακόμη και το πρωτάθλημα. Τα ακριβή μου λόγια ήταν: «Ήταν όλοι εναντίον μας και θέλω να το πω αυτό. Από την ΕΠΣ, τους διαιτητές μέχρι όλες τις ομάδες με την σειρά.». Δεν εξύβρισα κανέναν, δεν έθιξα κανέναν προσωπικά, δεν αναφέρθηκα ούτε σε γεγονότα ούτε σε κανένα μέλος της ΕΠΣ. Απλά εξέφρασα γενικά και αόριστα την προσωπική αίσθηση που έχω ότι αδικήθηκα. Εάν θεωρείτε αυτό που είπα είναι τόσο φοβερό και προσβλητικό και ότι αξίζει για δυο λέξεις να τιμωρηθώ τότε μπορείτε να με τιμωρήσετε.»