Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Φώτης Μακρής: «Μακάρι οι δυο ομάδες που θα ανέβουν να είναι η Θήβα και ο Αίολος»

Ο πιο γνώριμος αντίπαλος του Αιόλου είναι ένας πρώην παίχτης του και ένας από τους πιο αγαπητούς ποδοσφαιριστές, που πέρασαν από τα γήπεδα του νομού μας. Ο λόγος για τον πορτιέρο Φώτη Μακρή, ο οποίος υπερασπίζεται εδώ και λίγους μήνες την εστία της πρωταθλήτριας Θήβας, που στοχεύει στην άνοδο της στην Γ΄ Εθνική. Μας παραχώρησε ευγενέστατα μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη για το «Evrytania Sport».
Ο έμπειρος πορτιέρο μας αναφέρει καταρχάς το πώς έζησε το τελευταίο διάστημα στην Βοιωτία με την νέα του ομάδα και το πώς ήρθε η κατάκτηση του τίτλου. Έχει δεθεί ιδιαίτερα με το Καρπενήσι, με πρώην και μη συμπαίχτες και θα είναι μια ιδιαίτερη στιγμή για αυτόν η επιστροφή του ως αντίπαλος. Εύχεται μιας και ανεβαίνουν δυο ομάδες πέραν της Θήβας να είναι και ο Αίολος.
Μας λέει το που πιστεύει ότι θα κριθεί η άνοδος και τι συστατικά θα πρέπει να έχει μια ομάδα να τα καταφέρει αυτό. Περιγράφει τις αναμνήσεις του από την περυσινή διαδικασία των play off, που έφεραν την Χαλκίδα στην παραπάνω κατηγορία, παρότι δεν ήταν καλύτερη. Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει η άποψη του για το Ευρυτανικό ποδόσφαιρο και που αυτό μειονεκτεί, τονίζοντας εύστοχα την έλλειψη ποδοσφαιρικής παιδείας που υπάρχει.  Απαντά στις ερωτήσεις μας για τους αντιπάλους της Θήβας στα μπαράζ και ειδικά για τον Αίολο, αλλά και το τι πρέπει να προσέξει αυτός και οι συμπαίχτες του στην εκτός έδρας πρεμιέρα με τον Ολυμπιακό Λαμίας. Μελλοντικά δεν θα έλεγε «όχι» αν υπήρχαν οι κατάλληλες προϋποθέσεις στην επιστροφή του στην Ευρυτανία.
Ο Αθηναίος Φώτης Μακρής, διεθνής τερματοφύλακας με την Εθνική μπιτς σόκερ είναι γεννημένος στις 28 Σεπτεμβρίου 1986. Αγωνίστηκε για έναν χρόνο στον Αίολο, με τον οποίο αναδείχτηκε πέρυσι πρωταθλητής και κυπελλούχος(16 συμμετοχές στο Α΄ τοπικό και δυο αποκρούσεις πέναλτι στα play off ανόδου), ενώ ήταν βασικός τερματοφύλακας και των φετινών πρωταθλητών μέχρι την αποχώρηση του. Κατέκτησε εν συνεχεία τον τίτλο της Α΄ ΕΠΣ Βοιωτίας με τον Α.Ο. Θήβα, διεκδικώντας πλέον με διαφορετική ομάδα την άνοδο στην Γ΄ Εθνική. Έχει υπερασπιστεί κατά το παρελθόν την εστία του Αστέρα Ζωγράφου, του Τριφυλλιακού, της Κηφισιάς, της Πεύκης, του Σαρωνικού Αίγινας και του Ωρωπού.

Αναλυτικά όλη η συνέντευξη:

Evrytania Sport: Φώτη να σε καλωσορίσουμε στην σελίδα μας. Σχολίασε μας την επιτυχία της ομάδας σου με την κατάκτηση του τίτλου στην Βοιωτία.
Φώτης Μακρής: «Και εγώ σας ευχαριστώ από την μεριά μου, καλώς σας βρήκα. Η αλήθεια είναι ότι ήταν ένα δύσκολο πρωτάθλημα στην Βοιωτία για την Θήβα. Εγώ βέβαια ήρθα στην μέση της σαιζόν, αλλά η ομάδα είχε αντιμετωπίσει δυσκολίες, τραυματισμούς, παίχτες-κλειδιά που απουσίαζαν, αλλά δόξα τω Θεώ και με την βοήθεια του προπονητή, της διοίκησης, πήραμε το πρωτάθλημα, πήραμε και το ντέρμπι με το Δίστομο. Τέλος καλά, όλα καλά.»

Evrytania Sport: Πως αισθάνεσαι που θα αντιμετωπίσεις την πρώην σου ομάδα και που θα ξαναβρεθείς στο Καρπενήσι, που έχεις σε αυτό μόνο φίλους;
Φώτης Μακρής: «Η αλήθεια είναι ότι στο Καρπενήσι και από τον Αίολο και από τις άλλες ομάδες μου έχουν φερθεί όλοι πολύ καλά. Ομολογώ από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Θήβα σκεφτόμουν πως θα παίξω αντίπαλος. Μου άρεσε ο Αίολος, το Καρπενήσι, είχαμε δεθεί με τα παιδιά. Θα είναι ιδιαίτερη στιγμή και στο γήπεδο και εκτός από αυτό. Θα δω παιδιά ως αντιπάλους, που πέρυσι πανηγυρίζαμε τέτοια εποχή το πρωτάθλημα. Όσο να΄ ναι όμως είμαστε παίχτες, έτσι τα φέρνει η ζωή και ελπίζω να τα καταφέρω με την Θήβα. Εύχομαι και στον Αίολο καλή τύχη. Φέτος ανεβαίνουν δυο ομάδες στην Γ΄ Εθνική και μακάρι να είμαστε εμείς οι δυο.»

Evrytania Sport: Τι πιστεύεις ότι θα κρίνει την άνοδο στην Γ΄ Εθνική;. Μπορεί να τα καταφέρει φέτος Θήβα;
Φώτης Μακρής: «Την άνοδο θα την κρίνει το ποια ομάδα θα είναι πιο σταθερή, θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια, παίχτες και βάσει των προπονήσεων. Είναι ένα μίνι πρωτάθλημα απαιτητικό με αγώνες Κυριακή-Τετάρτη και θα παίξει ρόλο το ποιος είναι σε καλή κατάσταση, θα έχει διάρκεια, βάθος ρόστερ, προβλήματα με κάρτες, τραυματισμούς, διότι θα χρειαστούν αρκετοί παίχτες. Παίζει ρόλο η ποιότητα των ομάδων, μέσα σε ένα απαιτητικό ματς μπαράζ θα ξεχωρίσει μια ποιοτική ομάδα. Αν δεν έχεις όμως όλα τα άλλα δύσκολα θα καταφέρεις να βγεις πρώτος η δεύτερος και να ανεβείς κατηγορία. Στην Θήβα προφανώς και πιστεύω ότι μπορούμε. Από αυτά που έχω δει από όλες τις ομάδες, είμαστε πιο ποιοτικοί, με πολλές λύσεις, καλό ρόστερ, καλό προπονητή, γυμναστή, αλλά στα χαρτιά όλοι έχουν 25% πιθανότητες. Θα φανούν όλα στο γήπεδο και το τι βγάλουμε σε αυτό.»

Evrytania Sport: Θα επέστρεφες στο μέλλον στο Καρπενήσι για κάποια ομάδα;
Φώτης Μακρής: «Έχω μάθει στην ζωή μου ποτέ να μην λέω ποτέ. Έχω περάσει πολύ ωραία στο Καρπενήσι , μου έχουν φερθεί καλά. Αν υπάρξει κάποια ομάδα που κρίνω ότι πληροί τις προϋποθέσεις που έχω θέσει ο ίδιος, με ωραίο πλάνο, καλή προπόνηση και με καλέσει να ενταχτώ στο δυναμικό της, επειδή έχω και τόσους φίλους δεν το αποκλείω. Αυτό όμως είναι μελλοντικό. Έχω μάθει όπως είπα ποτέ να μην λέω ποτέ και να μην είμαι απόλυτος. Προέχει να ανεβούμε κατηγορία με την Θήβα και στο μέλλον βλέπουμε.»

Evrytania Sport: Πέρυσι αντιμετώπισες την Θήβα ως πορτιέρο του Αιόλου. Τι έχεις να θυμάσαι από τα περυσινά μπαράζ;
Φώτης Μακρής: «Από τα περυσινά μπαράζ, επειδή σαν Αίολος ήμασταν η πιο αδύναμη ομάδα μου έχει μείνει η Θήβα. Είχε πολύ καλή ομάδα έπαιζε την καλύτερη μπάλα, αλλά δεν ανέβηκε. Και η Χαλκίδα είχε παίξει καλή μπάλα και η Μαλεσίνα ήταν καλή ομάδα. Φαίνεται ότι σε οργανωτικό επίπεδο και σε βάθος ρόστερ ήταν ένα κλικ πιο πάνω η Θήβα. Αλλά τελικά όπως είπα μέσα στο γήπεδο ανέβηκε η Χαλκίδα, παρότι δεν ήταν καλύτερη, όχι όμως ότι δεν ήταν και καλή ομάδα. Κρίθηκε όχι στο πιο ποιοτικό ρόστερ, αλλά σε άλλα πράγματα, που ανέφερα και πριν.»

Evrytania Sport: Θα θέλαμε την άποψη σου για το επίπεδο του Ευρυτανικού ποδοσφαίρου.
Φώτης Μακρής: «Εγώ δόξα τω Θεώ σαν Φώτης έχω σχετικά όμορφες εμπειρίες από το Ευρυτανικό ποδόσφαιρο, από προπονητές, από παίχτες. Έχω δει βέβαια από την εμπειρία μου και όντας στην ηλικία των 30 ετών π.χ. 5-6 ομάδες παρακάτω και 5 γήπεδα. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι δεν υπάρχει ποδοσφαιρική παιδεία, δεν μπορώ να μιλήσω για αθλητική παιδία, γιατί δεν παρακολούθησα τα άλλα αθλήματα. Το ποδόσφαιρο παραείναι ερασιτεχνικό. Τα παιδιά δεν έχουν μάθει από μικρά να προπονούνται σωστά, να έχουν σωστή νοοτροπία και συμπεριφορά στο γήπεδο. Λίγοι έχουν μάθει να δίνουν το 100% από την προπόνηση και να μην κάνουν χαβαλέ. Έβλεπα στην προπόνηση και 5 και 8 και 10 άτομα. Οι ομάδες δεν γίνονται έτσι. Επίσης την ώρα του παιχνιδιού κοιτούσαν να τσακωθούν, να μιλήσουν και όχι να παίξουν ποδόσφαιρο. Στερείται δηλαδή ποδοσφαιρικής παιδείας και οργάνωσης.»

Evrytania Sport: Μια σύγκριση σου θα θέλαμε για τον περυσινό Αίολο με τον φετινό.
Φώτης Μακρής: «Αυτήν την στιγμή δεν μπορώ να έχω μια σαφή εικόνα, επειδή όταν έφυγα δεν είχε λήξει η μεταγραφική περίοδος, η οποία ήταν μέχρι το τέλος Φλεβάρη. Για διάφορους λόγους και λόγω των δύσκολων καιρών που διανύουμε η ομάδα ενισχύθηκε στο τέλος, όπως και ο ΑΠΟΚ. Έχω ενημερωθεί και επειδή έχω γνωρίσει και τα παιδιά, έχω παρακολουθήσει και τον Αίολο, όμως δεν μπορώ να έχω μια αντικειμενική άποψη, επειδή δεν είμαι στην ομάδα. Έχω όμως την εντύπωση ότι έχει πιο καλή κυκλοφορία της μπάλας, είναι πιο οργανωμένη στο καθαρά ποδοσφαιρικό κομμάτι. Δεν ξέρω τι θα γίνει με τον Δημήτρη Νικολάκη τον τερματοφύλακα, είναι μεγάλη απώλεια ο τραυματισμός του. Νομίζω ότι ο Αίολος είναι λίγο καλύτερος ποιοτικά σε σχέση με πέρυσι.»

Evrytania Sport: Τι γνωρίζεις για τους υπόλοιπους δυο αντιπάλους σας στα play off;
Φώτης Μακρής: «Από τον Ολυμπιακό Λαμίας ξέρω κάποια παιδιά και τον προπονητή(Ενν. τον κ. Λέντα) θυμάμαι από πέρυσι, που ήταν στην Μαλεσίνα. Είναι καλές, ποιοτικές και δυνατές ομάδες. Ποιοτικά έχω την εντύπωση ότι είμαστε λίγο καλύτεροι. Σε καμία περίπτωση αυτές οι ομάδες δεν θα κάτσουν να χάσουν. Είναι ποιοτικές και δυνατές ομάδες, όπως ανέφερα, με κόσμο εντός έδρας και έχουν ελπίδες. Την Ιστιαία δεν την ξέρω και τόσο καλά, μόνο από ότι έχω ακούσει. Ο Ολυμπιακός Λαμίας διαθέτει έμπειρους, ποιοτικούς και ψημένους παίχτες. Θα φανεί στο ποιος θα είναι στην πιο καλή κατάσταση των ώρα του παιχνιδιού.»

Evrytania Sport: Κλείνοντας να σε ευχαριστήσουμε και πρόσθεσε ότι επιθυμείς. Θα σε ρωτήσουμε στον επίλογο μας για την δύσκολη πρεμιέρα με τον Ολυμπιακό Λαμίας και τι πιστεύεις ότι θα πρέπει να προσέξετε από αυτό το ματς.
Φώτης Μακρής: «Δεν υπάρχει σίγουρα κάποια ομάδα που πάει να χάσει σε τέτοια ματς και αυτό ισχύει και για εμάς την Κυριακή. Θα προσέξουμε να μην εκθέσουμε την άμυνα μας, διότι παίζουμε εκτός έδρας, να επιβάλλουμε το παιχνίδι μας και να βάλουμε κάποιο γκολ, διότι αυτό μετρά πολύ. Είναι δυνατή ομάδα ο Ολυμπιακός Λαμίας, το ΔΑΚ είναι πολύ καλό γήπεδο, με χόρτο, μπορείς να κυκλοφορήσεις την μπάλα και να κάνεις συνδυασμούς. Σίγουρα το δυνατό όπλο του Ολυμπιακού είναι η επίθεση του. Και ο Λέντας και ο Καυκιάς και ο Μαλισσόβας είναι καλοί παίχτες, έμπειροι, ψημένοι και με παραστάσεις, να μην τους αφήσουμε να μας εκθέσουν στην άμυνα μας και πιστεύω ότι θα πάνε καλά για εμάς. Να είστε και εσείς καλά. Εγώ ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να μιλήσω.»






Συνέντευξη: Δημήτρης Κολλημένος