Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Παναγιώτης Γερονίκος: «Είμαι περήφανος για την καταγωγή μου από την Βούλπη Ευρυτανίας»


Αποκλειστική συνέντευξη στο basket247.gr  από συνεργάτη του Evrytania Sport και του εν λόγω αξιόλογου site παραχώρησε ο φέρελπις  Ευρυτάνας «ερυθρόλευκος» Παναγιώτης Γερονίκος. Την συνέντευξη αναδημοσιεύει η σελίδα μας.
Ο Γερονίκος αγωνίζεται στην εφηβική ομάδα του Ολυμπιακού φυσικά, δευτεραθλήτρια ομάδα της ΕΣΚΑΝΑ. Ο μόλις 16 ετών(Γεννημένος στις 8/7/1999) καλαθοσφαιριστής έχει ύψος 1,98 και αγωνίζεται στις θέσεις 3,4. Πέρυσι άνηκε στο παιδικό τμήμα του Παναθηναϊκού, ενώ έχει Ευρυτανικές «ρίζες». Πρόκειται για ένα παιδί αρκετά ώριμο για την ηλικία του και μια από τις ελπίδες του Ελληνικού μπάσκετ με την σεμνότητα και την ταπεινότητα που τον διακατέχει πέραν του αθλητικού ταλέντου. Τέλος να αναφερθεί πως προέρχεται από αθλητική οικογένεια, καθώς ο πατέρας του Ανδρέας είναι γνωστός προπονητής πετοσφαίρισης, ξεχωρίζοντας για το ήθος και τις ικανότητες του. Ο Βουλπιώτης καλαθοσφαιριστής θα αγωνιστεί στο τουρνουά Καρπενησίου με την φανέλα της Παρέα B.C.

Η συνέντευξη του αθλητή έχει ως εξής

Basket 247:  Παναγιώτη θα θέλαμε να μας κάνεις τον απολογισμό της φετινής περιόδου με την ομάδα σου και εάν είσαι ευχαριστημένος με την προσωπική σου απόδοση.
Παναγιώτης Γερονίκος: «Θεωρώ πως όταν μια ομάδα φτάνει στο τελικό της κατηγορίας της, θεωρείται πετυχημένη η σεζόν. Όμως όταν αγωνίζεσαι σε μια ομάδα επιπέδου Ολυμπιακός, οτιδήποτε άλλο εκτός από την πρώτη θέση δεν ταιριάζει. Υπαρχει στεναχώρια που χάσαμε τον τελικό, όμως αυτό μας πεισμώνει και μας δίνει κίνητρο η νέα χρονιά να μας βρει ακόμα πιο δυνατούς και να πετύχουμε τους στόχους μας .Όσο αφορά την προσωπική μου απόδοση, είμαι ένας αθλητής ο οποίος προσπαθεί σκληρά να βελτιώνει την απόδοσή του μέσα από την συνολική λειτουργία της ομάδας. Φυσικά είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή μου, είχα μια γεμάτη αγωνιστική χρονιά από κάθε άποψη όμως "εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.»

Basket247:  Ποια είναι τα μελλοντικά σου πλάνα στο άθλημα της καλαθοσφαίρισης
Παναγιώτης Γερονίκος: «Στόχος μου είναι μέσα από την καθημερινή σκληρή δουλειά να γίνομαι διαρκώς καλύτερος. Να βελτιώσω τις όποιες αδυναμίες μου. Δεν θέλω να κάνω μακρόπνοα σχέδια, αυτό που θέλω σίγουρα να κάνω είναι να δουλεύω σκληρά σε καθημερινή βάση και να απολαμβάνω το παιχνίδι .Το που θα φτάσω είναι νωρίς ακόμη να το πω, σίγουρα όμως θέλω να πάω όσο το δυνατόν πιο ψηλά.»

Basket247: Πόσο δύσκολο είναι για έναν αθλητή να συνδυάσει μαθήματα και πρωταθλητισμό;
Παναγιώτης Γερονίκος: «Σίγουρα είναι μια δύσκολη κατάσταση να καταφέρεις να συνδυάσεις πρωταθλητισμό και σχολείο. Όμως όταν έχεις υψηλούς στόχους και στους δύο αυτούς τομείς, μπορείς μόνο με σκληρή δουλειά να τα καταφέρεις .Η αλήθεια είναι πως οι στερήσεις του πρωταθλητισμού είναι πολλές, όμως οι χαρές του αθλητισμού τα αναπληρώνουν όλα.»

Basket247: Ποια είναι τα μπασκετικά σου πρότυπα;
Παναγιώτης Γερονίκος: «Όλα τα παιδιά της ηλικίας μου που παίζουν μπάσκετ μεγαλώσαμε με παίκτες πρότυπα όπως ο Σπανούλης, Διαμαντίδης, Παπαλουκάς, Πρίντεζης και όχι μόνο επειδή παίζουν στο κορυφαίο επίπεδο, αλλά και για την συνολική παρουσία τους τόσα χρόνια μέσα στα γήπεδα.»

Basket247: Η αγαπημένη σου θέση μέσα στο γήπεδο;
Παναγιώτης Γερονίκος: «Η αγαπημένη μου θέση είναι forward(είτε small είτε power)αλλά φυσικά πάντα ακολουθώ το πλάνο της ομάδας.»

Basket247: Μίλησε μας κλείνοντας για την καταγωγή σου από τον νομό Ευρυτανίας και την επικείμενη παρουσία σου σε τουρνουά της περιοχής.
Παναγιώτης Γερονίκος: «Κατάγομαι από την Βούλπη Ευρυτανίας την οποία και θεωρώ ως ένα από τα ομορφότερα χωριά της Ευρυτανίας. Είμαι περήφανος για την καταγωγή μου και σε κάθε ευκαιρία που μου δίνεται πηγαίνω στο χωριό μου. Θα χαρώ πάρα πολύ να λάβω μέρος στο τουρνουά στο Καρπενήσι και ευχαριστώ τους ανθρώπους του Evrytania Sport που με τίμησαν με την πρόσκλησή τους.»

 
Πηγή: http://www.basket247.gr/index.php/synenteuksis/item/13073-olimpiakos-panagiwtis-geronikos-na-ginomai-diarkos-kaluteros-mesa-apo-skliri-douleia
Συνέντευξη: Δημήτρης Κολλημένος