Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Η συγνώμη και η τοποθέτηση του Χρυσοβέργη για το «επεισόδιο» με τον Καλοπήτα














Την δική του τοποθέτηση  θέλησε να κάνει μέσω της σελίδας μας ο δεύτερος σκόρερ της Προοδευτικής Λάρυμνας Χρήστος Χρυσοβέργης, επιδιώκοντας να κατευνάσει τα πνεύματα για τα όσα διαδραματίστηκαν στον χτεσινό νικηφόρο αγώνα.
Η ομάδα του επιβλήθηκε του Άτλαντα με 47-53 στο Καρπενήσι και ο καλαθοσφαιριστής των φιλοξενούμενων είχε συνεχόμενες αψιμαχίες από το πρώτο δεκάλεπτο με τον σέντερ των Ευρυτάνων Πάνο Καλοπήτα, που επέφεραν τεχνική ποινή και των δυο στην 3η περίοδο, αλλά και αποβολή του δεύτερου στο 4ο δεκάλεπτο. Ο 26χρονος Χρυσοβέργης να αναφερθεί πως έχει διατελέσει διαιτητής της ΕΣΚΑΣΕ και ήταν μέλος των Λοκρών και στον αγώνα των δυο ομάδων του 2014, που έγινε στο ΔΑΚ Λαμίας για τα μπαράζ ανόδου. Να αναφερθεί πως ο αλτικός παίχτης της Προοδευτικής ζητά συγνώμη από τον κόσμο του Καρπενησίου και όχι μόνο, ενώ απέστειλε μήνυμα στον Καλοπήτα μέσω σελίδας κοινωνικής δικτύωσης.

Αναλυτικά η δήλωση του σέντερ της Προοδευτικής:
«Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθη ο αγώνας δεν ήταν και οι ιδανικότερες, καθώς εκτός από το πολύ κρύο είχαμε στην πλάτη μας ένα ταξίδι τριών και πλέων ωρών, που ισοδυναμεί με αρκετή ταλαιπωρία. Στο ζέσταμα βρήκαμε τα πατήματα μας και αισίως ξεκίνησε ο αγώνας. Πάνω στην ένταση του αγώνα παραμερίσαμε τις καιρικές συνθήκες και με πάθος, αλλά και την εμπειρία μας φτάσαμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Θα μπορούσα να είμαι χαρούμενος μετά από την νίκη της ομάδας μου, αλλά κάθε άλλο παρά αυτό είμαι. Ο συγκεκριμένος παίχτης, ο κ. Καλοπήτας από την πρώτη στιγμή που πήρε το χρίσμα της συμμετοχής μπήκε στο παρκέ με σκοπό να παίξει παιχνίδι νεύρων και όχι πραγματικό μπάσκετ. Και αυτή η μέθοδος είναι μέσα στο πρόγραμμα αν το απαιτεί η κατάσταση. Δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος παίχτης είχε αυτή την εντολή από τον προπονητή του η αν επέλεξε μόνος του να παίξει κατ΄ αυτό τον τρόπο. Έτυχε να μαρκάρει εμένα. Τα νεύρα ήταν τεταμένα στις μεταξύ μας αψιμαχίες από το πρώτο δεκάλεπτο, τόσο λεκτικά, όσο και με αθέμιτα χτυπήματα. Χάσαμε την ουσία και οι δυο, αλλά θέλω να μιλήσω για μένα. Η μπασκετική παιδεία που έχω διδαχθεί τόσο καιρό από τον τωρινό coach Σωτήρη Νίκα, αλλά και από τους παλαιότερους, με τους οποίους έχω συνεργαστεί δεν επέτρεπαν ξεσπάσματα σαν το χτεσινό. Η ένταση του αγώνα, οι συνθήκες που επικρατούσαν και η αυξημένη αδρεναλίνη ήρθαν και έδεσαν με  τα δυο πρώτα χτυπήματα του αντιπάλου μου. Και δεν μιλάω για το όριο του φάουλ. Ο συγκεκριμένος και μετά την καταλόγιση της παράβασης στο άκουσμα της σφυρίχτρας δεν σταματούσε το έργο του. Του χαρίστηκε η αποβολή στο σημείο που με απώθησε και έτσι δεν το έβαλε κάτω και αντί να σεβαστεί τη χάρη που του έκαναν οι διαιτητές συνέχισε. Θα μπορούσε και αυτός να συνεχίσει να βρίζει, όπως έκανε και όχι να προβεί σε χειρονομίες. Δεν το έπραξε, αλλά δεν είμαι εγώ άξιος να τον κρίνω. Θέλω λοιπόν να ζητήσω συγνώμη από πλευράς μου που εντελώς άθελα μου χάλασε το κλίμα του αγώνα. Πάνω στα νεύρα μου είπα μια κουβέντα που δεν έπρεπε, αλλά το έκανα εντελώς απερίσκεπτα. Θα ήθελα να ζητήσω μια συγνώμη τόσο από τον συγκεκριμένο κύριο, τον οποίο προσωπικά χαιρέτησα μόλις έφτασε στο γήπεδο με χειραψία, αλλά δεν περίμενα να μην διακατεχεται από το πνεύμα του ευ αγωνίζεσθαι. Και στο πρώτο μεταξύ μας αγώνα τα ίδια έκανε. Μια συγνώμη στην ομάδα μου για την ένταση, που δημιούργησα και ελπίζω να εξαλειφθούν τέτοια φαινόμενα παλαιομοδίτικων συμπεριφορών.»

* Το Evrytania Sport είναι ανοιχτό στον καθένα να εκφράσει ελεύθερα την γνώμη του.